Platba a doprava
Platba a doprava:
Zboží uvedené jako skladem je standardně expedováno do 2 pracovních dnů. Ostatní nabízené zboží je převážné většině expedováno v rozmezí 2-3 týdnů. U méně běžného nebo problematického zboží však tato lhůta nemůže být zaručena, neboť závisí na dalších distributorech a dovozcích.
 
Způsoby platby:
Dobírka
Zboží je zasláno na adresu odběratele, který zboží uhradí při převzetí zboží.
Bankovní převod – úhrada před převzetím zboží
Po odeslání objednávky v internetovém obchodě Vám bude nejdéle do 48 hod. zaslána výzva k platbě. Po připsání fakturované částky na účet dodavatele bude zboží expedováno, nebo připraveno k vyzvednutí. Není-li objednané zboží po úhradě příslušné částky skladem bude se zákazníkem konzultován další postup.
 
Způsoby doručení
Osobní odběr
Objednané zboží si můžete vyzvednout v naší prodejně v Hradci  Králové, Resslova 600/35 viz. kontakt
Balík prostřednictvím České pošty
Zboží je zákazníkovi doručeno rychlou spediční službou České pošty a to nejpozději do 48 hod po dni podání. O odeslání zboží je zákazník informován formou e-mailu, telefonem nebo zprávou SMS. Doručení proběhne v pracovní dny v době obvyklé pracovní doby. Nebude-li oznámená zásilka doručena a ani neobdržíte vyrozumění o uložení zásilky, kontaktujte nás.
Převzetí zboží
Zákazník nebo příjemce zboží má povinnost překontrolovat neporušenost obalu a zda zásilka nevykazuje zjevné znaky poškození. Zákazník by měl ve svém vlastním zájmu překontrolovat správnost dodaného zboží a v případě nesrovnalostí převzetí zásilky odmítnout, či dopravce požádat o doručení další pracovní den a v mezidobí problém konzultovat s provozovatelem. V opačném případě se vystavuje nebezpečí zbytečných průtahů při řešení případného problému. V případě zjištění poškození či jiné nesrovnalosti po převzetí zásilky je zákazník povinen neprodleně kontaktovat dodavatele.